Translate

понедељак, 21. март 2011.

BRZOPOTEZNA BRBLjIVICA U TELU ĆUTOLOGA


Kada volim, ja doživim potpunu metarmofozu kao vanzemaljski super organizam kada prokljuvi genetski kod Zemljanina.
Na ovih mojih zakržljalih 160 cm u momentu dodam još 10.
Vrat mi se izduži kao da sam potomak Masai plemena, ramena se isprave, bedra zategnu, na vonderbra pomagalu popucaju kopče i šavovi .....
Hodam kao da mi je kamenčić upao u levu cipelu. Čudno zanosim ulevo i udesno iako je put potpuno ravan i bez krivine na vidiku.
U tvom prisustvu mlataram rukama kao hobotnica kada upadne u turbulenciju iza nuklearne podmornice. Nesebično ti delim slučajne dodire i prijateljske zagrljaje svojim razdraganim pipcima .
I sve mi je smešno. Šta god da glupo odvališ ja se cerekam kao luda na brašno : "Super. Jao, stvarno ? Divno hahahah..."
Ja, koja sam inače ćutolog, naprasno postanem brzopotezna brbljivica, koja izgovara tri reči odjednom i drobi rečenice kao vodenični kamen, pa da bi me razumeo, moraš pažljivo da gledaš u moje usne  koje se talasaju kao mladi zasadi vinograda na plodnim brdašcima i udolinama Kalabrije .
Dok pričamo, snizim ton za oktavu i smekšam boju glasa da zvuči kao saten, pa na njegovim naborimau slučaju potrebe mogu da skliznem do tvog uva i ponovim ti ono što malopre nisi dobro čuo.
Usput iskoristim priliku da onjušim nestabilne molekule vazduha obogaćene hemijskom formulom tvog hromozomskog zapisa. Udahnem duboko da popunim svaku aveolu svojih pluća i napravim zalihe tvog mirisa do našeg sledećeg susreta.
Zadržim dah i ne dišem par dana, meseci, godina, vekova koliko god je potrebno.
Sedim tako pored tebe i isijavam radost, sreću, nežnost, razumevanje, zavodjljivost, dobrotu, duhovitost, dubokoumnost .
A ti kao sa pijačne tezge biraš i uzimaš potpuno besplatno ono što ti je u tom trenutku potrebno .
Jer ja kad volim svega imam u izobilju .
Kada ne volim, skupim se kao vuneni džemper posle iskuvavanja. Smanjim se kao petodinarka na tvom dlanu.
Možeš da me zafrljačiš u fontanu želja i poželiš najlepše želje. Možeš da me ubaciš u džuboks i pustiš moju najdražu pesmu.
Možeš da me uplatiš na tajni račun u Švajcarskoj banci.
Ma , ništa ti ne vredi . Hladna sam , nepokretna i ravna kao zaribali šraf na rashodovanoj mašini .
Nemam onda snage ni onoliko koliko je potrebno za održavanje mog jednoćelijskog organizma a kamoli super organizma brzopoteznog brbljivog vanzemaljca .

Ana San Snova Milinović

Нема коментара:

Постави коментар