Translate

недеља, 20. март 2011.

KAKVE VOLIM (ili hadronski kolajder)


Volim ljude sa kojima je lako. Kod kojih sve može. Koji ne mozgaju više nego što je potrebno, ne prebiraju po uspomenama, ne strepe od sadašnjosti, ne paniče zbog budućnosti .
Volim ljude koji svoja dostignuća dele u bescenje, iako zlata vrede. Veliki su u mojim očima. Carevi su.
Volim one koji odmah kažu : da, hoću, važi, hajde ...zato što umeju i mogu i lako im je to .
Volim ljude koji umeju da vole i koji svoje voljeno biće uzdižu do neba da ga pokažu Bogu i podele radost sa njim.
Volim one koji poznaju sve zakone i tajne života. To znanje se ne uči , sa njime se rađamo ali ga zaboravljamo.
E, pa ja volim one koji nisu zaboravni !
Malo je takvih ljudi. Rasuti su svuda po svetu pa ih je teško sresti. One koje sam srela ljubomorno čuvam u svom srcu. Kako i ne bih kada smo od iste sorte.
Ponekad se zapitam, kako bi izgledao svet da je više "NAS" od "ONIH" ?
Da li bi zemlja izgubila svoju petodimenzionu super gravitaciju ? Da li bi se kosmos urušio zbog diverzije kvantnih teorija subatomskih čestica ?
Jedva čekam da proradi hadronski kolajder. On će sigurno dati odgovore na ova moja pitanja ?! A možda i neće ?!
Jer izmislili su ga "ONI" za svoje potrebe a ne "MI" !
Pi, kako sam se sad smorila .

Ana San Snova Milinović

Нема коментара:

Постави коментар