Translate

четвртак, 10. јануар 2013.

MOJA NEAUTORIZOVANA AUTOBIOGRAFIJA


Najpre sam se zaljubila u pekara Peru .
Svaki dan bih u Perinoj smeni naručila tepsiju bureka sa sirom, nalaktila se na pult, lagano seckala i grickala hrskavu koricu, odvajala viljuškom grudvice sira, cevčila jogurt 2-3 sata i krišom u ogledalu gledala Peru kako u susednoj prostoriji razvlači kore za pitu .
Naša ljubav je trajala par meseci dok nisam nagurala 100 kila a Pera iz nekog nepoznatog razloga prestao da mi uzvraća poglede u ogledalu .
Pa dobro, šta da mu radim kad čovek nema ukusa. Naša romansa u ogledalu se neslavno završila a pekaru su posle toga zatvorili zbog lošeg prometa...Ali barem sam naučila kako se prave kore za pitu.
Vrlo brzo sam se vratila na staru kilažu zato što sam se zaljubila u gitaristu Simu .
Pare od užine sam štedela da kupim karte za koncerte a to je imalo blagotvorno dejstvo na moju liniju . I sve bi bilo super da nisam dobila bronhitis od dimnih efekata i konjuktivitis od lasera .
Doktor je rekao : "Sa koncertima je završeno !"
Plakala sam tri dana. Nije fer. Naučila sam repertoar svih domaćih grupa i onih u okruženju . Čak me je Sima  jedanput pogledao sa bine dok sam skakala i urlala u masi obožavatelja. Hej, nije to mala stvar ! I sad ništa !
Svoju tugu sam ugušila tako što sam se upisala na karate .
" Trening leči uplakano srce " -  govorila je moja baba .
Kao da me je pogodio grom iz vedrog neba kada sam ugledala karatistu Gvozdena .
Bože, šta je taj sve umeo da radi ! Glavom razbije 5 crepova kao od šale, laktom od daske napravi drvca za potpalu, oko struka savije metalnu šipku. Šaolin ludilo ....
Da skratim...na kraju ja zaradim crni pojas, ali šta mi to vredi kad sam istegla ligamente desnog ramena i istanjila meninskus na levom kolenu kao flis papir. I dan - danas me sve to žiga i štreca kad se menja vreme . Prokleti seksi Šaolin Gvozden ....
Na rehabilitaciji u banji , upoznam ti ja  pesnika  Đuru.
Nisam ni znala da sam se zaljubila dok nisam shvatila da sam preko noći postala hodajuća enciklopedija. Sipala sam citate i stihove kao iz rukava. Više nisam umela normalno da pričam. Svaka rečenica mi je bila vrelo mudrosti kao da sam sa banjskom vodom popila svo znanje ovog sveta .
Ali Đura je bio u nekom svom fazonu kao i svi pesnici .... pričaš sa njim a onda ukapiraš da on u stvari priča sam sa sobom . Pogleda te onim pogledom kao zmija žabu i ti taman pomisliš :
" Uaaau, sviđam mu se .."  - a onda skontaš da on i nije prisutan već u glavi slaže stihove i rime ...
Eto , to je to... Sledeći put ću vam ispričati kako je bilo kad sam se zaljubila u Majkla Džeksona i Kijanu Rivsa .

Moja mama : "Sva sreća da se nisi zaljubila u klošara Živka koji ceo dan cevči pivo ispred prodavnice ! "

Ja : "Srećom !"

Ana San Snova Milinović

Нема коментара:

Постави коментар