Translate

четвртак, 10. јануар 2013.

NINjA SAGA


Ja sam tvoj superheroj. Brzinom svetlosti, uz malo nežnosti iz dosadne svakodnevice te pred vrata raja premestim. Lako mrguda u tebi prevarim i sa usana ti osmeh izmamim.
A umem ja da budem i superplačljivica, koja pre nego ti na ramenu zaspi, slatke suze lije i izgubljene bitke bije, sa nepravdom, Bogom i sa tobom ...
Ja sam tvoj supersamuraj, što u senci obitava, koji te čuva i kada si budan i kada ti se spava. Jer ti i kada spavaš, imaš misli nevaljale a posle se pravdaš da nisi kriv što su tvoje oči tamo nešto bezobrazno sanjale .
Tvoja sam superpametnica, koja ti u parčiće razbije ljubavne strategije i čarolije, jer odmah na startu kažem: " Volim te." A ti onda vileniš i besniš i nije ti pravo ali ja sam takva, stvarno mi je žao .
Mi superheroji ne umemo da volimo obično ! Ili je grandiozno ili je komično, ali nikad, nikad tragično .
U našoj ljubavi sve je transparentno, transcedentno i još mnogo reči koje počinju sa "trans", koje izmisliše političari da kod širokih narodnih masa izazovu poverenje i dokažu svoje poštenje.
Mada u praksi, mi superheroji najčešće upotrebljavamo reči na slovo S : sreća, Sunce, srce, smeh, sloboda, slava, kiša.....ups....rekoh kiša ? To je na slovo K, ali dobro, može i kiša ako voliš...
Ma, daću ti ne samo kišu, već i tornado, tajfune, monsune, gromove i munje . Prirediću spektakularnu oluju, samo pazi da drugi ljudi to ne čuju, jer tražiće svakakve tričarije i za sebe, a ja sam privatni superheroj samo za tebe.
Nemam dovoljno super moći da ispunjavam i njihove želje, jer tvoji prohtevi su dovoljni da umore 4 super žene.....

Ana San Snova Milinović

Нема коментара:

Постави коментар