Translate

среда, 16. јануар 2013.

MOJ SUSERET SA ŽABOM

MOJ PISMENI SASTAV IZ SRPSKO-HRVATSKOG JEZIKA I KNJIŽEVNOSTI
(5. razred) SLOBODNA TEMA :
"MOJ SUSRET SA ŽABOM"

Čupkala sam travu pored ograde (po kazni) kad mi se odjednom u ruci našla žaba.
Vrišteći na sav glas, bacila sam je daleko od sebe, ni sama ne znam zašto ?!
Možda zato jer mi je baba kada sam bila mala rekla :
"Žabu ne smeš da diraš. Ako te popiša, izaći će ti bradavice na ruci !"
Malo kasnije, kada sam videla da me nije popišala i kada me je prošao strah, otišla sam da pogledam da li se žaba povredila od pada ali ona je već odskakutala u svoje skrovište jer je i njoj njena baba rekla :
"Čuvaj se ljudi ! Ako te uhvate, počupaće ti batačiće i poješće ih !"
I tako smo žaba i ja zbog naših baba pobegle jedna od druge a možda smo mogle da postanemo prijateljice jer meni nikad u životu ne bi pala na pamet ideja da pojedem žabi batačiće. Ako neko treba da me se plaši, onda su to kokoške...eventualno.

Ocena : nedovoljan (1+) promašena tema

Ja : "Ali nastavnice, kako slobodna tema može da se promaši ?"
Nastavnica : "Trebala si da pišeš nešto u vezi letovanja."
Ja : "Aaaa da ! Mogla sam da napišem temu : "Moj susret sa kornjačom na letovanju ."
Kada sam bila na moru išla sam strmom stazicom prema plaži kad odjenom ispred mene izađe kornjača iz žbunja i pogleda me pravo u oči.
Baba mi je rekla :"Kad sretneš kornjaču i pogleda te pravo u oči, zaobiđi je u širokom luku zato štooo.........Nastavnice, zašto ste mi obrisali taj plus pored keca....nemojte molim vas grdiće me mama, kako da joj izađem na oči sa golom jedinicom bez plusaaaa ...."

Ana San Snova Milinović

Нема коментара:

Постави коментар