Translate

среда, 16. јануар 2013.

RIĐA SVETA KRAVA


Kada sam bila riđa sveta krava,
što u kamenjaru bezvodnom preživa,
shvatila sam šta je u životu suština .
Požurila sam tada među ljude,
da sa njima podelim svoja otkrića,
ali ljudi su neka čudna bića,
kravljem jeziku neuki,
nisu shvatili svu tu gužvu ,
pa od mog mukanja pomisliše,
da mi je vreme za mužu.

Kada sam bila oblak
i gledala svet odozgore,
videla sam da se ljudi,
smrače i naoblače kada vole.
Zato sam rešila da zaobiđem sve protokole,
siđem na Zemlju dole,
pretvorim se u primerak ljudskog roda
i naučim vas da je ljubav SLOBODA...

Posle svih lekcija neuspešnih,
ja bih sada u svoje stanište da se vratim.
Ma, ne mogu više sa vama da se patim.
Htela bih ponovo da postanem oblak ili krava,
ali nisam znala jedno pravilo staro :
"Kada jednom postaneš čovek, to ti je za stalno !"

Ana San Snova Milinović

Нема коментара:

Постави коментар