Translate

недеља, 16. јун 2013.

ČAROBNA KAPIJA


Jednog toplog septembarskog jutra, sedeli smo na kamenom zidu pored kapije, ušuškane u raskošne cvetove bogumile, boje ciklame .
Ti si pravio jedrilice i robusne jedrenjske od papira i puštao da otplove niz staklenu površinu neba i mora, koji su se stapali u nevidljivu zlatnu nit na horizontu .
Ja sam zabacila udicu i upecala ti za ručak zubaca od 15 kila, ali kada me je pogledao svojim nežnim ribljim očima, probudio je u meni sažaljenje i nisam mogla da ga ispržim na roštilju, već sam ga pažljivo vratila u vodu uz izvinjenje zbog uznemiravanja .
Zato smo za ručak jeli feta sir, masline punjene crvenim papričicama i bademima i ražani hleb sa zrncima suncokreta u sredini .
Posle sam namazala tvoj nos maslinovim uljem da ne izgori od sunca, a kamene stepenice su nas pozvale da im se pridružimo u šetnji do plaže .
Dok smo stajali na toplim šarenim oblucima, talasi su zapljuskivali naša bosa stopala .
Stavio si desnu šaku na moje levo rame a moja bretela je nežno poljubila jagodice tvojih prstiju .
Pogledala sam te u oči i tada sam te prvi put videla i prepoznala .
Maestral je sa daleke pučine doneo čarobnu pesmu sirene, koja je taj trenutak u vremenu učinila nezaboravnim a naše duše upisala u knjigu besmrtnih. . .

Ana San Snova

Нема коментара:

Постави коментар