Translate

четвртак, 10. јануар 2013.

UDOBNO POD OBAVEZNO


Sunčano nedeljno popodne u Beogradu je idealno vreme da fensi ljudi koji žive u centru i okolini obuku fensi garderobu, stave svoju decu u fensi kolica i krenu u šetnju po Knez Mihajlovoj ulici i Kalemegdanu.
I ja volim svu tu razdraganost i korzo i razgledanje izloga i sve to ali mi fali fensi garderoba.
Završni udarac mojim modnim egzibicijama zadali su komunalni inspektori rasteravši Cigane ispod prolaza na Zelenom Vencu.
I gde sad ja molim vas lepo da kupujem stvari ??? Sada moram da idem čak u blok 45 kod Kineza !
Srećom mama me je naučila 5 zlatnih pravila kada je garderoba u pitanju :
1. garderoba mora da bude čista
2. garderoba mora da bude udobna
3. garderoba ne sme da bude pocepana
4. kada ti garderoba omali ili ti se iz nekog razloga više ne sviđa pokloniš je nekome kome je taman i kome se sviđa
5. ljudi koji  mnogo para troše na garderobu su budale

" Čisto, udobno, zakrpljeno i budale " - ponavljala sam mantru posmatrajući na staklu izloga odraz svoje pomalo nakrivljene desne nogavice od pantalona - eh ti Kinezi, sve iskroje i ušiju na brzinu."
" Bitno je da je udobno  - reče moja ušinuta nogavica od udobnih pantalona .
" Da i jeftino " - rekoh ja sa neskrivenim zadovoljstvom izvadivši iz torbe papirnatu kesu sa kokicama koje sam iskokala kod kuće. Pa neću valjda za onaj prcvoljak od kesice koju prodaju na ulici da dam 50 dinara ???
Za te pare ću da kupim kartu za autobus . . . .a možda ću i da se švercujem. . . .

Ana San Snova Milinović

Нема коментара:

Постави коментар